-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsenKan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Ik moet mijn bestelling annuleren
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, wordt deze meteen door het systeem verwerkt, zodat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen leveren.
Afhankelijk van de status van je bestelling, kunnen we deze misschien voor je annuleren. Neem contact op met de klantenservice zodat we dit verder voor je kunnen controleren.
Als je bestelling al is verzonden of door ons geautomatiseerde verwerkingsproces is gegaan, kunnen we deze niet voor je annuleren. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie over het retourneren van je bestelling na ontvangst.
Ik moet het adres wijzigen
We kunnen je afleveradres niet meer wijzigen zodra je bestelling is geplaatst. Als je bang bent dat je niet beschikbaar bent, kunnen sommige bezorgpartners je pakket bij een buur of op een veilige locatie achterlaten. Gebruik de knop 'Bestelling volgen' in je e-mail 'Bestelling verzonden' om te controleren of deze opties beschikbaar zijn.
Als je geen toegang meer hebt tot het adres dat je hebt gekozen, neem dan contact op met de klantenservice en we zullen onze bezorgpartner vragen je bestelling naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Let op: als dit mogelijk is, kan het tot 14 dagen duren. Als je je bestelling nog steeds wilt ontvangen, moet je deze opnieuw plaatsen, omdat we alleen kunnen verzenden naar het adres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven.
Ik moet mijn bestelling wijzigen
Als een bestelling eenmaal is ingediend, kunnen we hier geen wijzigingen meer in aanbrengen:
- Items toevoegen of verwijderen
- Kleuren of maten veranderen
- De leveringsopties wijzigen
- Promotiekortingen toepassen
- Het ingevoerde e-mailadres voor deze bestelling wijzigen
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenSorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.Vond je dit artikel nuttig? Yes No
Feedback sturenBedankt voor je feedback.
Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.
Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.
U moet nog contact met ons opnemen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden