Contact opnemen
Bezorgopties

Je kunt kiezen uit deze bezorgopties:

Bezorgoptie
Uiterste tijd
Bezorgtijd
Kosten
Standaard Levering23:593 tot 7 dagen4.99
Express Levering23:591 tot 3 dagen11.99

Feestdagen zijn niet inbegrepen.

U moet nog contact met ons opnemen
Waar is mijn bestelling?

1 - Controleer de geschatte leverdatum

In de e-mails die we je sturen, zie je de geschatte leverdatum. Deze datum wordt berekend op basis van de tijd waarop je je bestelling hebt geplaatst en de bezorgservice die je hebt geselecteerd (bijv. Volgende dag).

Let op: dit is slechts een geschatte leverdatum. We doen er alles aan om je bestelling op tijd te leveren, maar houd er rekening mee dat het langer kan duren, vooral tijdens drukke periodes.

2 - Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem nog niet gehad

Je kunt het traject van je pakket volgen via de link voor het volgen van je pakket. Als je deze link zoekt, vind je deze:

  • In de e-mails die we je sturen om te bevestigen dat je bestelling is verzonden.
  • In je bestelgeschiedenis, in Mijn account door te klikken op Volg je bestelling

De meeste bezorgers waarmee we werken, houden je via e-mail op de hoogte van de voortgang van je bestelling. Als je om wat voor reden dan ook niet thuis bent, laten ze je weten dat ze hebben geprobeerd te leveren en wat je daarna moet doen.

U moet nog contact met ons opnemen
Bestelling Volgen

Je kunt het traject van je pakket volgen via de link voor het volgen van je pakket. Als je deze link zoekt, vind je deze:

  • In de e-mails die we je sturen om te bevestigen dat je bestelling is verzonden.
  • In je bestelgeschiedenis, in Mijn account door te klikken op Volg je bestelling

De meeste bezorgers waarmee we werken, houden je via e-mail op de hoogte van de voortgang van je bestelling. Als je om wat voor reden dan ook niet thuis bent, laten ze je weten dat ze hebben geprobeerd te leveren en wat je daarna moet doen.

Als je voor Click and Collect hebt gekozen, laten we je weten dat je bestelling klaar is om opgehaald te worden door je een e-mail 'Afhalen gereed' te sturen zodra je bestelling is aangekomen bij de door jou gekozen winkel.

Let op: als je bij het afrekenen het verkeerde e-mailadres hebt opgegeven, kunnen we je helaas geen e-mail sturen over die bestelling.

U moet nog contact met ons opnemen
Waarom is mijn bestelling te laat?

We doen er alles aan om je bestelling op tijd bij je te krijgen, maar houd er rekening mee dat het in sommige gevallen langer kan duren, zoals:

  • Tijdens drukke periodes - wanneer er plotseling een grote hoeveelheid producten moet worden verzonden.
  • Essentieel onderhoud - in zeldzame gevallen moeten we belangrijke systeemwijzigingen doorvoeren die van invloed zijn op de manier waarop we bestellingen beheren. Rond deze tijd kunnen er vertragingen optreden.
  • Slecht weer - wanneer het moeilijker kan zijn om producten door het land te vervoeren.

We houden je per e-mail op de hoogte van de voortgang van je bestelling.

U moet nog contact met ons opnemen
Waarom is mijn bestelling/artikel teruggestuurd naar de afzender?

Onze bezorgpartners proberen je bestelling drie keer te bezorgen. 

Soms kunnen er problemen zijn met het vinden van of toegang krijgen tot het afleveradres, en als de pogingen niet succesvol zijn, wordt de bestelling geretourneerd.

Soms raakt een bestelling beschadigd tijdens het transport en kan deze niet worden geleverd.

Je kunt de reden van de retourzending controleren met behulp van de trackinglink die je in de verzendmail hebt ontvangen.

Als ze om wat voor reden dan ook geen succes hebben, laten ze een visitekaartje achter om je te informeren dat je bestelling naar ons wordt teruggestuurd. 

Een bestelling die door de koerier naar ons is teruggestuurd, kan helaas niet opnieuw naar onze klanten worden verstuurd, maar wordt volledig terugbetaald zodra het team van het magazijn de bestelling heeft verwerkt. 

Als je de artikelen nodig hebt, vragen we je een nieuwe bestelling te plaatsen.

U moet nog contact met ons opnemen
Mijn bestelling wordt weergegeven als afgeleverd, maar ik heb het niet ontvangen

Wat vervelend om te horen dat je je pakket niet hebt ontvangen. 

Het kan zijn dat de bezorger je bestelling op een veilige plek of bij de buren heeft afgeleverd. Kijk buiten of je je bestelling ergens kunt vinden. Je bestelling is mogelijk op een veilige plek achtergelaten. 

Het is ook de moeite waard om de bezorginformatie in de tracking te controleren, aangezien eventuele bezorgafbeeldingen die door de chauffeur zijn vastgelegd, je kunnen helpen identificeren waar het pakket is achtergelaten. Wij willen je ook vragen om dit bij je buren na te vragen, omdat de chauffeur het pakket mogelijk bij hen heeft afgeleverd. 

Als je na het controleren van het bovenstaande nog steeds hulp nodig hebt, neem dan contact op met de klantenservice, dan wij helpen je graag verder.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als het artikel dat je hebt ontvangen afwijkt van wat je hebt besteld of verwacht:

Voor online geplaatste bestellingen: neem binnen 28 dagen na de leverdatum contact op met onze klantenservice met alle gegevens over het verkeerde artikel dat je hebt ontvangen.

Als je contact met ons opneemt, zorg dan ook voor een duidelijke afbeelding met de labels en de productcode, zodat we je beter kunnen helpen.

Houd er rekening mee dat sommige artikelen kunnen worden ontvangen in een iets andere kleur of stijl dan online is afgebeeld. Bij deze producten staat dit vermeld in de productomschrijving, dus we raden je aan dit te controleren voordat je contact opneemt om teleurstelling te voorkomen.

Voor bestellingen die in een winkel zijn gekocht: ga naar de winkel met het product en het aankoopbewijs, zodat zij je kunnen helpen.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik mis artikelen in mijn bestelling

Het spijt ons dat er artikelen ontbreken in je bestelling. 

Voordat je contact opneemt met ons klantenserviceteam, zorg ervoor dat je je e-mails checkt. Wij zullen je op de hoogte stellen als artikelen afzonderlijk zijn verstuurd (als je bestelling meer dan één artikel bevat) of als een artikel niet op voorraad was tijdens het verpakken. 

Als je je e-mail checkt en merkt dat er een “0” staat in de aantallenkolom op je factuur, betekent dit dat we niet over de voorraad van het artikel beschikten om naar je te sturen op het moment van verzending. 

Als er op de leveringsbon staat dat een artikel in je bestelling zou moeten zitten, maar dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. Zorg ervoor dat je alle informatie vermeldt over welke artikelen je denkt te missen, inclusief welke producten je al hebt ontvangen.

U moet nog contact met ons opnemen
Waarom zijn mijn bestelling/artikelen geannuleerd?

Het spijt ons dat je bestelling of artikel(en) is geannuleerd. 

Als de door jou bestelde artikelen niet op voorraad zijn op het moment dat je je bestelling bestelt, moeten we deze annuleren. 

Een bestelling wordt ook geannuleerd als de factuuradresgegevens niet overeenkomen met de gegevens die bij je bank bekend zijn. 

We sturen een e-mail om de annulering te bevestigen. 

Er zijn geen kosten in rekening gebracht.

U moet nog contact met ons opnemen
Mijn bestelling is geannuleerd, maar het lijkt erop dat er nog steeds kosten in rekening zijn gebracht.

Als je bestelling is geannuleerd, word je binnen 3-5 dagen terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode.
De tijd kan afhankelijk zijn van hoe snel je bank werkt.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik heb mijn cadeaubon niet ontvangen.

Controleer de map met ongewenste e-mail van je of de ontvanger als je je cadeaubon of eVoucher niet hebt ontvangen. 

Kun je het nog steeds niet vinden, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder met het oplossen van het probleem.

U moet nog contact met ons opnemen
Mijn artikel is incompleet (ontbrekende onderdelen)

Het spijt ons dat er een probleem is met je artikel. Neem binnen 28 dagen na levering van je bestelling contact op met ons klantenserviceteam. 

Wanneer je contact met ons opneemt, verzoeken wij je ons te laten weten wat er ontbreekt en een foto toe te voegen van de verpakking van het pakket/artikel waarop eventuele schade te zien is, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen en je zo goed mogelijk kunnen helpen.

U moet nog contact met ons opnemen
Mijn artikel is defect/beschadigd

Als je een fout hebt ontdekt met een artikel dat je hebt besteld:

Neem voor online geplaatste bestellingen contact op met onze klantenservice met alle gegevens over het artikel en het defect, zodat we dit voor je kunnen onderzoeken.

Als je contact met ons opneemt, zorg dan ook voor duidelijke afbeeldingen waarop het defect te zien is, zodat we je beter kunnen helpen.

Let op: alle producten worden geïnspecteerd wanneer ze worden geretourneerd en in gevallen waarin het artikel beschadigd is of door slijtage is veroorzaakt, worden de producten aan je geretourneerd.

Voor bestellingen die in de winkel zijn gekocht: ga naar de winkel met het product en het aankoopbewijs, zodat ze je kunnen helpen.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik probeer mijn bestelling te retourneren, maar er staat dat mijn bestelling niet is gevonden

We zijn ons ervan bewust dat er vertragingen zijn bij sommige bestellingen van klanten die nog niet worden weergegeven op ons retourportaal. De fout kan er ongeveer zo uitzien:

Als je bestelling in de afgelopen dagen is verzonden en je deze foutmelding ziet, raden we je aan over een paar dagen terug te komen en het opnieuw te proberen. Je bestelling wordt gewoon verzonden, het duurt alleen een paar dagen langer dan normaal.

Onze klantenservice heeft ook te maken met dezelfde vertraging en kan dus geen retouren inplannen die dit probleem ondervinden.

Onze technische teams werken eraan om dit probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

U moet nog contact met ons opnemen
Wat is betalingsauthenticatie?

Betalingsauthenticatie of 3D-secure zijn fraudepreventie-initiatieven die zijn gelanceerd door kaartuitgevers. 

Geverifieerd door VISA (VbV) en MasterCard Secure Code (MSC) werken op dezelfde manier, waarbij gebruik wordt gemaakt van wachtwoorden die je bij de kaartaanbieder hebt ingesteld om je te beschermen wanneer je online shopt. Je wordt dan gevraagd om je wachtwoord in te voeren tijdens het betalingsproces wanneer je bij ons shopt. 

Hoe activeer ik mijn kaart? 

Je registreert je kaart op de website van je kaartaanbieder door de optie te selecteren om betalingsauthenticatie in te stellen. Je wordt gevraagd je kaartgegevens in te voeren en een wachtwoord in te stellen. Nadat je je kaart hebt geregistreerd, hoef je bij het online shoppen in de toekomst alleen nog maar je wachtwoord in te voeren. 

Met wie kan ik contact opnemen voor meer informatie? 

Als je meer informatie nodig hebt over het authenticatieproces van de betaling, neem dan rechtstreeks contact op met je kaartuitgever. Als je kaart wordt afgewezen door ons online betalingsverwerkingssysteem, controleer dan nogmaals of alle ingevoerde gegevens overeenkomen met je factuurgegevens. 

Als je zeker weet dat je kaart geldig is, probeer het dan opnieuw met dezelfde creditcard of pinpas of plaats de bestelling opnieuw met een andere kaart. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met je kaartaanbieder. 

We hebben geen controle over het authenticatieproces van de betaling, dus we kunnen je niet helpen met eventuele authenticatievragen. 


Hou er rekening mee dat je bestelling pas wordt verwerkt nadat we toestemming hebben gekregen van de uitgever van je betaalkaart om de betaling te verwerken.

U moet nog contact met ons opnemen
Betalingsproblemen

Als je foutmeldingen krijgt bij het doen van een betaling met een kaart, controleer dan het volgende:

  • Het adres op uw kaart komt overeen met het factuuradres in Mijn account/op uw bestelling.
  • Je voert de kaartgegevens correct in, zoals de vervaldatum en de beveiligingscode op de achterkant van je kaart.
  • Heeft je bank de betaling geweigerd, dan moet je contact opnemen met je kaartprovider, omdat zij meer informatie hebben.
  • Probeer een andere kaart of betaalmethode te gebruiken.

Als je al het bovenstaande hebt gecontroleerd en je ondervindt nog steeds problemen, neem dan contact met ons op en vermeld zoveel mogelijk details over de fout:

  • De foutmelding die u ziet
  • Een beschrijving van het probleem
  • Welke betaalmethode je probeert te gebruiken
  • Wat de producten zijn die je probeert te kopen
  • Welke internetbrowser je gebruikt of als je onze app gebruikt
  • Eventuele andere details die nuttig kunnen zijn

Let op: Als je problemen ondervindt bij het gebruik van PayPal of Frasers Plus om een betaling te doen, moet je rechtstreeks contact met hen opnemen.

U moet nog contact met ons opnemen
Waarom krijg ik twee te betalen bedragen te zien voor mijn bestelling?

We accepteren de betaling voor een artikel pas nadat het is verwerkt. In de tussentijd voor de verwerking nemen we echter een machtiging aan. Een machtiging wordt op je bankafschrift weergegeven als een reservering van geld waarmee het geld aan je bestelling wordt toegewezen. Het geld wordt vervolgens afgeschreven wanneer we je artikel(en) hebben verwerkt voor levering. Soms verschijnt dit als twee kosten en dit wordt binnen 2-5 werkdagen gecorrigeerd. 

Als we je bestelling niet kunnen uitvoeren, nemen we onmiddellijk contact op met je bank met het verzoek de autorisatie te annuleren. Als de autorisatie na enkele dagen nog steeds geldig is, neem dan contact op met je bank met het verzoek om de betaling te annuleren.

U moet nog contact met ons opnemen
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Ik moet mijn bestelling annuleren

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, wordt deze meteen door het systeem verwerkt, zodat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen leveren.

Afhankelijk van de status van je bestelling, kunnen we deze misschien voor je annuleren. Neem contact op met de klantenservice zodat we dit verder voor je kunnen controleren.

Als je bestelling al is verzonden of door ons geautomatiseerde verwerkingsproces is gegaan, kunnen we deze niet voor je annuleren. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie over het retourneren van je bestelling na ontvangst.

Ik moet het adres wijzigen

We kunnen je afleveradres niet meer wijzigen zodra je bestelling is geplaatst. Als je bang bent dat je niet beschikbaar bent, kunnen sommige bezorgpartners je pakket bij een buur of op een veilige locatie achterlaten. Gebruik de knop 'Bestelling volgen' in je e-mail 'Bestelling verzonden' om te controleren of deze opties beschikbaar zijn.

Als je geen toegang meer hebt tot het adres dat je hebt gekozen, neem dan contact op met de klantenservice en we zullen onze bezorgpartner vragen je bestelling naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Let op: als dit mogelijk is, kan het tot 14 dagen duren. Als je je bestelling nog steeds wilt ontvangen, moet je deze opnieuw plaatsen, omdat we alleen kunnen verzenden naar het adres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven.

Ik moet mijn bestelling wijzigen

Als een bestelling eenmaal is ingediend, kunnen we hier geen wijzigingen meer in aanbrengen:

  • Items toevoegen of verwijderen
  • Kleuren of maten veranderen
  • De leveringsopties wijzigen
  • Promotiekortingen toepassen
  • Het ingevoerde e-mailadres voor deze bestelling wijzigen
U moet nog contact met ons opnemen
Cadeaubon, evoucher of creditnota gebruiken

Cadeaubon/Store Credit Note

Zodra je je artikelen in het winkelmandje hebt gelegd en je bezorgoptie hebt geselecteerd, ga je naar het betalingsgedeelte. Je krijgt alle beschikbare betalingsopties voor je bestelling te zien. Selecteer 'Cadeaubon of eVoucher gebruiken' en voer je eVoucher/creditnotacode en pincode in en selecteer vervolgens 'Cadeaubon inwisselen'. Als u niet zeker weet waar u uw eVouchercode en pincode kunt vinden, kijk dan in onze FAQ - Waar vind ik mijn vouchercode en pincode?

Je kunt maximaal 10 codes toevoegen. Als je meer eVouchers/cadeaubonnen op dezelfde bestelling wilt toepassen, volg dan voor elke code opnieuw de bovenstaande stappen.

Pre-Paid Mastercard/3e partij Contactloze Gift Card

Als je een Contactloze Giftcard van een derde partij gebruikt, selecteer dan 'Creditcard/Debitcard' en voer de gegevens van je Contactloze Giftcard in zoals je dat bij een bank/creditcard zou doen.

Let op: We kunnen geen promotiecodes of kortingen toevoegen nadat je bestelling is geplaatst.

U moet nog contact met ons opnemen
Hoe gebruik ik een kortingscode?

Als je een promotiecode gebruikt die momenteel op onze website staat, kan deze worden toegevoegd aan je 'tas'. Het enige wat je hoeft te doen is de promotiecode in te voeren in het veld onder het 'totale' bestelbedrag en vervolgens 'Toepassen' te selecteren.

Als je bestelling voldoet aan de vereisten voor de code, wordt de korting toegepast op je bestelling en weergegeven in het 'besteloverzicht':

Alle andere codes moeten worden toegevoegd in het betalingsgedeelte. 

Voor sommige van onze actiecodes moet je online ingelogd zijn op je account om de korting te ontvangen. Zorg ervoor dat je bent ingelogd met het e-mailadres waarop je de aanbieding hebt ontvangen.

Zodra je de bezorgoptie hebt geselecteerd, krijg je alle beschikbare betaalopties voor je bestelling te zien. Selecteer 'Kortingscode toepassen' en voer de code in die je hebt gekregen en selecteer vervolgens 'Toepassen'.

Let op:

Op al onze promoties en verkopen zijn algemene voorwaarden van toepassing. Er kunnen merken of afdelingen zijn die zijn uitgesloten van onze promoties. Alle promoties zijn afhankelijk van de voorraad en promotiecodes kunnen na de einddatum niet meer worden gehonoreerd.

Als je een artikel uit de categorie Outlet/Clearance hebt geselecteerd, maar bij het afrekenen niet de verwachte korting ziet.  

Helaas komt dat artikel niet in aanmerking voor de actie.

U moet nog contact met ons opnemen
Hoe vind ik mijn maat?

Maten variëren per merk en stijl. We hebben een maattabel waarin je de maten van kleding en schoenen kunt bekijken, zodat je een weloverwogen beslissing over je bestelling kunt nemen.

U moet nog contact met ons opnemen
Maattabel
U moet nog contact met ons opnemen
Productinformatie

De meeste van onze productinformatie kun je vinden op onze website, wanneer je de productpagina bekijkt. Dit omvat de afbeeldingen die laten zien hoe het product eruitziet. We laten ook meer informatie zien in de productbeschrijving of binnen de productspecificatie, zoals materialen, afmetingen etc. Als je de website hebt bekeken en nog steeds aanvullende informatie nodig hebt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam, wij kunnen je verder helpen. 

Als je contact opneemt, kan het helpen om een duidelijke afbeelding/screenshot te geven van het product waarvoor je meer hulp nodig hebt, zodat we je beter kunnen helpen.

U moet nog contact met ons opnemen
Waarom zijn de prijzen van de artikelen in de winkel niet altijd hetzelfde als online?

Onze winkelvoorraad en prijzen worden onafhankelijk van de online voorraad en prijzen beheerd.

Dit betekent dat een uitverkoop uitsluitend online kan gelden voor bepaalde producten, of dat de winkel een uitverkoop heeft die online niet geldt.

Als gevolg hiervan zul je soms andere prijzen in de winkel zien dan online.

Voor online artikelen en artikelen in de winkel gelden aparte algemene voorwaarden en daarom bieden we geen prijsmatching en onderhandelen we niet over artikelprijzen.

U moet nog contact met ons opnemen
Online retourneren

 

Je hebt 28 dagen

om je artikel te retourneren

Je betaalt vanaf € 4,99 per retourzending

Als je het product terugstuurt, moet je rekening houden met

14 dagen om terugbetaald te worden

https://sportsdirect.returns.international/pro 

Hoe een online bestelling retourneren

1Verpak je artikelen stevig opnieuw zodat ze veilig kunnen worden verzonden. De artikelen mogen niet gebruikt, gedragen of gewassen zijn en moeten in een verkoopbare staat verkeren, in de originele verpakking en met alle labels eraan.
2
Druk op de knop 'START EEN TERUGZENDING' en log in op het retourportaal met je bestelnummer en e-mailadres.
3
Volg de stappen op het retourportaal om je retour in te plannen en je retourlabel te genereren. Hier vind je ook instructies over wat je nu moet doen.
4Stuur je pakket terug en wacht 14 dagen voordat je retourzending wordt verwerkt. We houden je automatisch op de hoogte via e-mail.

Andere belangrijke informatie met betrekking tot retourzendingen

Als er een probleem of onvolkomenheid is met het ontvangen artikel, neem dan contact op met de klantenservice voor hulp en geef volledige en duidelijke informatie over het probleem.

Voor artikelen die niet passen, of andere 'verandering van gedachten' scenario's, moet je de retourkosten betalen. Onze klantenservice kan je geen gratis retourzending aanbieden.

Online geplaatste bestellingen kunnen niet worden geretourneerd naar winkels. Dit geldt ook voor bestellingen waarbij je voor een 'click and collect' bezorgoptie hebt gekozen.

Retourzendingen worden per bestelling verwerkt, dus als je meerdere bestellingen wilt retourneren, stuur ze dan apart terug om problemen of vertragingen bij de verwerking te voorkomen.

Alle retourzendingen worden bij ontvangst gecontroleerd. Ons team kan een product weigeren en retourneren als wordt vastgesteld dat het product is misbruikt.

Gepersonaliseerde artikelen worden niet geaccepteerd, tenzij de tekst onjuist is of het artikel defect is.

Ondergoed, zwemkleding en piercings kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.

Artikelen die snel bederven of verlopen, tijdschriften, artikelen die om hygiënische redenen verzegeld zijn, computerspellen waarvan de verzegeling verbroken is of artikelen die na levering onlosmakelijk met elkaar gemengd zijn,


U moet nog contact met ons opnemen
Retourneren - gekocht in de winkel

Als je je in de winkel gekochte artikel(en) wil retourneren voor een tegoedbon of waar mogelijk om wil ruilen, ga dan binnen 28 dagen na het bestellen naar een winkel. 

Als je artikel defect is, betalen wij het volledige bedrag terug. 

Stuur een geldig aankoopbewijs mee, zoals een kassabon of bankafschrift. 

Helaas kun je geen badkleding, ondergoed, gaatjessieraden, gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen, artikelen die snel bederven of verlopen, tijdschriften, artikelen die om hygiënische redenen zijn verzegeld, computerspellen waarvan de verzegeling is verbroken of artikelen die in de knoop zitten, retourneren. 

Let op: Artikelen die in de winkel zijn gekocht, kun je alleen naar de winkels retourneren. Je kunt winkelproducten niet per post retourneren.

U moet nog contact met ons opnemen
Kan ik meer dan één bestelling in hetzelfde pakket retourneren?

Stuur iedere bestelling afzonderlijk terug en stuur eventuele verpakkingsmaterialen die deel uitmaken van de artikelen mee met je geldige aankoopbewijs.

U moet nog contact met ons opnemen
Het winkelpersoneel weigerde mijn defecte artikel terug te sturen

Alle retourzendingen worden na ontvangst gecontroleerd, ook als je denkt dat een van je artikelen een productiefout heeft.

Als je een winkelaankoop terugbrengt naar de winkel, beoordeelt een medewerker het artikel om vast te stellen of het probleem een fabricagefout is of het resultaat van normale slijtage.

Als het personeel concludeert dat de fout te wijten is aan slijtage en je dit verder wilt aanvechten, moet je ervoor zorgen dat het artikel wordt geïnspecteerd door een gerenommeerde derde partij. Als je een brief met briefhoofd of een e-mail van de derde partij overlegt waarin een fabricagefout wordt bevestigd, kun je teruggaan naar de winkel voor verdere ondersteuning.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik ben mijn winkelbon kwijt

Als je om wat voor reden dan ook je kassabon of tegoedbon niet meer hebt, kan het winkelteam deze misschien opnieuw voor je uitgeven.

Om dit te controleren, moet je:

  1. Retourneer het artikel binnen 6 maanden na aankoopdatum aan de winkel waar je het oorspronkelijk hebt gekocht.
  2. Laat de kassier je bankafschrift zien met daarop de transactie (bedrag, datum & tijd).

Als het langer dan 6 maanden is, of als je geen bewijs hebt van de betalingsgegevens, kunnen we je helaas niet verder helpen


U moet nog contact met ons opnemen
Hoe ontvang ik een terugbetaling?

We proberen alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, zodat je je geld terugkrijgt. 

Je ontvangt binnen een week nadat je het artikel hebt geretourneerd een bevestigingsmail, maar soms kan het iets langer duren. Eventuele terugbetalingen worden terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het bestellen. 

Als je bestelling geheel of gedeeltelijk met een cadeaubon is betaald, wordt de terugbetaling uitgevoerd in de vorm van een cadeaubon of voucher tot de waarde van de cadeaubon die je hebt gebruikt. Op dat moment wordt het resterende bedrag terugbetaald via de andere gebruikte betaalmethoden.

U moet nog contact met ons opnemen
Wanneer krijg ik mijn geld terug?

We proberen alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken om je geld terug te krijgen, maar laat het ons 7 dagen weten voordat je retourzending verwerkt is. Je zou een bevestigingsmail moeten ontvangen wanneer dit is gebeurd. Hierna kan het nog 7 dagen duren voordat het geld wordt teruggestort op je betaalmethode, omdat dit afhankelijk is van de processen van de banken.

In bepaalde periodes van het jaar zal de verwerkingstijd langer zijn, zoals rond Kerstmis en op feestdagen.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik zie de terugbetaling niet op mijn bankafschrift

Het kan 7 dagen duren voordat de terugbetaling op je bankrekening te zien is.

U moet nog contact met ons opnemen
Waarom krijg ik een tegoedbon als ik winkelbestellingen retourneer?

We hanteren andere voorwaarden en beleidsregels voor winkelen in de winkel dan voor online winkelen.

Ongewenste artikelen kunnen binnen 28 dagen na aankoop naar de winkel worden teruggestuurd voor omruiling of een terugbetaling in de vorm van een tegoedbon (onder voorbehoud van controle).

Zoals in het consumentenrecht staat, maakt een kredietnota geen inbreuk op je wettelijke rechten.

Dit beleid staat aangegeven in de winkels en op de kassabon.

U moet nog contact met ons opnemen
Mijn artikel heeft de verkeerde personalisatie

Het spijt dat er een probleem is met je artikel. In de meeste gevallen personaliseren wij het product volgens de specificatie waar je om vroeg toen je de bestelling plaatste. 

Voor online geplaatste bestellingen sturen we ook een e-mail met ontvangstbevestiging, waarin de bestelde artikelen worden bevestigd, samen met de personalisatiegegevens die je hebt verstrekt. We raden je aan om dit eerst goed te controleren als de personalisatie op je product niet correct is. 

Vanwege de aard van personalisatie is het mogelijk dat er tijdens het productieproces in zeldzame gevallen fouten worden gemaakt. Als dit bij jouw bestelling het geval is, neem dan binnen 30 dagen na levering van het pakket contact op met onze klantenservice. We raden je ook aan een foto van de fout te sturen, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen. 

Let op: Omdat er voor geen enkele speler vaste rugnummers zijn, kunnen deze op ieder moment worden gewijzigd. Daarom kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor wijzigingen in de rugnummers van spelers op voorbedrukte shirts of op maat gemaakte gepersonaliseerde shirts.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik wil graag feedback geven over een van jullie winkels

Als je ons wil vertellen over een recent bezoek aan een van onze winkels, neem dan contact met ons op. 

Wanneer je contact met ons opneemt, vermeld dan de locatie, datum en tijd van je bezoek, zodat wij je beter kunnen helpen.

U moet nog contact met ons opnemen
Hoe kan ik gegevens en marketingvoorkeuren wijzigen?

Wanneer je inlogt, kun je de meeste van je gegevens bekijken en beheren. 

Ga gewoon naar Mijn account om je account en wachtwoord te beheren, onder Contactvoorkeuren voor en je kunt je huidige voorkeuren bekijken en deze online wijzigen. In het onderdeel Kaarten beheren kun je betalingsgegevens bijwerken.

U moet nog contact met ons opnemen
Hoe kan ik me voor een account registreren?

Registreer een account bij ons om te profiteren van het feit dat je je bestellingen en bestelgeschiedenis op één plek hebt en je kunt profiteren van ons versnelde afrekensysteem. 

Wanneer je je account aanmaakt, kun je je aanmelden voor het ontvangen van onze nieuwsbrieven, zodat je altijd op de hoogte blijft van de laatste trends, speciale aanbiedingen en promoties.  

Nadat je de stappen voor het instellen van je account hebt gevolgd, kun je je gegevens bijwerken via het onderdeel Mijn account van onze website. Hier kun je je adressen, betaalkaarten beheren en je bestellingen bekijken.

U moet nog contact met ons opnemen
Hoe maak of wijzig ik mijn wachtwoord?

Registreer een account bij ons om te profiteren van het feit dat je je bestellingen en bestelgeschiedenis op één plek hebt en je kunt profiteren van ons versnelde afrekensysteem. 

Wanneer je je account aanmaakt, kun je je aanmelden voor het ontvangen van onze nieuwsbrieven, zodat je altijd op de hoogte blijft van de laatste trends, speciale aanbiedingen en promoties. 

Je wordt gevraagd een wachtwoord voor je account aan te maken. Als je al een account bij ons hebt, maar je wachtwoord niet meer weet, kun je de link Wachtwoord vergeten gebruiken om je wachtwoord opnieuw in te stellen door de stappen te volgen. 

Je kunt je account en je wachtwoord beheren in het onderdeel Mijn account.

U moet nog contact met ons opnemen
Hoe kan ik mijn e-mailadres aanmaken of wijzigen?

Voor de veiligheid van onze klanten staan wij niet toe om het e-mailadres te weigeren. 

Als je een alternatief e-mailadres wil gebruiken, vragen wij je om een nieuw account aan te maken.

U moet nog contact met ons opnemen
Account afmelden/verwijderen?

Het hebben van een account is gratis en zorgt ervoor dat je eenvoudig kunt shoppen, zonder dat je daarbij iedere keer je gegevens moet invoeren. Het geeft je ook een eenvoudig overzicht van je bestelgeschiedenis. 

Als je je account wil deactiveren, neem dan contact met ons op en bevestig je geregistreerde e-mailadres en naam op het account. 

Zodra we je account hebben geannuleerd, ontvangt je een e-mailbevestiging.

U moet nog contact met ons opnemen
Toevoegen aan lijst met veilige afzenders

Soms kom je problemen tegen en bijvoorbeeld geen account-e-mails ontvangen die wij naar je sturen. Dat is onhandig, omdat we verzendmeldingen, factureringsfouten en orderupdates via e-mail communiceren. Door ons e-mailadres toe te voegen aan je lijst met veilige afzenders, zorgt je ervoor dat je onze e-mails in je inbox ontvangt en verklein je de kans dat je in de toekomst problemen ondervindt bij het ontvangen van onze e-mails. Iedere internetprovider (ISP) heeft spamfilters die zowel adressen op de witte lijst als adressen op de zwarte lijst bijhouden. Als een adres op de witte lijst van een persoon staat, is e-mail van de specifieke afzender toegestaan. Om ervoor te zorgen dat je onze e-mails ontvangt, volg je de onderstaande instructies om onze e-mailadressen toe te voegen aan je adresboek voor je specifieke ISP. 

Hotmail

1. Open je inbox 

2. Klik op "Opties" (in de rechterbovenhoek van het scherm) en vervolgens op "Meer opties" onderaan de vervolgkeuzelijst 

3. Selecteer "Veilige en geblokkeerde afzenders" en klik vervolgens op "Veilige afzenders"

4. Kopieer en plak ons e-mailadres in het daarvoor bestemde vak en klik op "toevoegen aan lijst" 

5. Ons e-mailadres is succesvol toegevoegd aan je lijst met veilige afzenders 

Microsoft Office/Outlook 2003

1. Open je inbox 

2. Klik op de werkbalk op "Acties" 

3. Selecteer "Ongewenste e-mail" in het vervolgkeuzemenu 

4. Selecteer "Afzender toevoegen aan lijst met veilige afzenders" 

5. Er kan een dialoogvenster verschijnen met de woorden "De afzender van het geselecteerde bericht is toegevoegd aan je lijst met veilige afzenders". Klik op OK om te bevestigen. 

6. Het e-mailadres is nu ingevoerd in je Outlook-contactenlijst 

Yahoo!

1. Open je inbox. 

2. Ga naar een e-mail van ons en klik op de knop "Toevoegen" naast ons e-mailadres 

3. Als dit nog niet het geval is, kopieer en plak dan ons e-mailadres in het e-mailveld en klik op "Opslaan" 

4. Het kan zijn dat er een dialoogvenster verschijnt met de woorden "Contact is toegevoegd" naast een groen vinkje. Klik op “OK” om het dialoogvenster te sluiten. 

5. Het e-mailadres is nu ingevoerd in je adresboek van Yahoo!. 

Microsoft Office Outlook 2007

1. Open je inbox 

2. Open het menu “Extra” en klik op “Opties” 

3. Op het tabblad “Voorkeuren” onder “E-mail” klik je op “Ongewenste e-mail” 

4. Klik op “Veilige afzenders” of “Veilige afzenders” Ontvangers” tabblad en selecteer “Toevoegen” 

5. Kopieer en plak ons e-mailadres in het vak “Voer een e-mailadres of internetdomeinnaam in om aan de lijst toe te voegen” en klik op OK 

6. Het e-mailadres is nu toegevoegd aan je contactenlijst. 

AOL Mail

1. Open je inbox 

2. Navigeer naar een van onze e-mails aan jou. Beweeg de muis over ons e-mailadres in het onderdeel 'Van' om een kleine vervolgkeuzelijst te openen. 

3. Klik op “Contact toevoegen” om te bevestigen 

4. Het e-mailadres is nu toegevoegd aan je contactenlijst 

Google Mail

1. Open je inbox 

2. Navigeer naar een e-mail van ons 

3. Klik op de link ‘Meer opties’ naast de datum 

4. Klik op "Afzender toevoegen aan contactenlijst" in de optielijst 

5. Het e-mailadres is nu ingevoerd in je Gmail-contactenlijst.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen?

Als je een account bij ons hebt, zorg er dan voor dat je hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruikt als bij het instellen van je account. 

Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je via de link 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina je wachtwoord opnieuw instellen. 

Als je geen account hebt, kun je account. 

Dit houdt in dat je al je bestelgeschiedenis en details op één plek kunt bekijken. 

Als het inloggen op je account niet lukt, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

U moet nog contact met ons opnemen
Ik ondervind problemen bij het gebruik van de website

Het spijt ons dat je problemen ondervindt met onze website. Hieronder vind je een aantal suggesties die kunnen helpen: 

  • Probeer een nieuwe browsersessie te openen als dit niet werkt open een incognitovenster (Google) of een nieuw InPrivate-venster (Edge) 
  • Wis je cache en cookies 
  • Deactiveer eventuele plug-ins 
  • Controleer je HTTPS-instellingen 
  • Wis je tijdelijke bestanden 
  • Probeer het op een ander apparaat, zoals een mobiele telefoon, desktop-pc, laptop of tablet. 

Let op: als je specifieke problemen ondervindt bij het uitvoeren van een betaling, bijvoorbeeld tijdens het afrekenen, moet je mogelijk rechtstreeks contact opnemen met de betalingsprovider om betalingsfouten op te lossen en je account te controleren. 

Als je al het bovenstaande hebt geprobeerd en als het nog steeds niet lukt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam, zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Wanneer je contact met ons opneemt, kan het helpen om screenshots mee te sturen die het probleem laten zien waarvoor je meer hulp nodig hebt, zodat we je beter kunnen helpen.

U moet nog contact met ons opnemen