-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over leveringWaarom is mijn bestelling/artikel teruggestuurd naar de afzender?
Onze bezorgpartners proberen je bestelling drie keer te bezorgen.
Soms kunnen er problemen zijn met het vinden van of toegang krijgen tot het afleveradres, en als de pogingen niet succesvol zijn, wordt de bestelling geretourneerd.
Soms raakt een bestelling beschadigd tijdens het transport en kan deze niet worden geleverd.
Je kunt de reden van de retourzending controleren met behulp van de trackinglink die je in de verzendmail hebt ontvangen.
Als ze om wat voor reden dan ook geen succes hebben, laten ze een visitekaartje achter om je te informeren dat je bestelling naar ons wordt teruggestuurd.
Een bestelling die door de koerier naar ons is teruggestuurd, kan helaas niet opnieuw naar onze klanten worden verstuurd, maar wordt volledig terugbetaald zodra het team van het magazijn de bestelling heeft verwerkt.
Als je de artikelen nodig hebt, vragen we je een nieuwe bestelling te plaatsen.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenSorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.Vond je dit artikel nuttig? Yes No
Feedback sturenBedankt voor je feedback.
Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.
Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.
U moet nog contact met ons opnemen
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden