-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over leveringMijn bestelling wordt weergegeven als afgeleverd, maar ik heb het niet ontvangen
Wat vervelend om te horen dat je je pakket niet hebt ontvangen.
Het kan zijn dat de bezorger je bestelling op een veilige plek of bij de buren heeft afgeleverd. Kijk buiten of je je bestelling ergens kunt vinden. Je bestelling is mogelijk op een veilige plek achtergelaten.
Het is ook de moeite waard om de bezorginformatie in de tracking te controleren, aangezien eventuele bezorgafbeeldingen die door de chauffeur zijn vastgelegd, je kunnen helpen identificeren waar het pakket is achtergelaten. Wij willen je ook vragen om dit bij je buren na te vragen, omdat de chauffeur het pakket mogelijk bij hen heeft afgeleverd.
Als je na het controleren van het bovenstaande nog steeds hulp nodig hebt, neem dan contact op met de klantenservice, dan wij helpen je graag verder.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Ja Nee
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden