-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsenWaarom krijg ik twee te betalen bedragen te zien voor mijn bestelling?
We nemen de betaling voor een artikel pas in ontvangst nadat het is verwerkt. In de tussentijd, vóór de verwerking, zullen wij een autorisatie vragen.
Een autorisatie wordt op je bankafschrift weergegeven als een reservering van geld waarmee het geld aan je bestelling wordt toegewezen.
Het geld wordt vervolgens afgeschreven wanneer we je artikel(en) hebben verwerkt om te leveren. Soms krijg je dan twee afschrijvingen te zien en wordt dit binnen 2-3 werkdagen gecorrigeerd.
Indien wij je bestelling niet kunnen uitvoeren, nemen wij direct contact op met je bank om te vragen of je bank de machtiging wil intrekken. Als de autorisatie na een paar dagen nog steeds aanwezig is, neem dan contact op met je bank en vraag of zij in actie kunnen komen nadat wij de betaling hebben geannuleerd.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Ja Nee
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden