-
Black Friday
-
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
-
Veelgestelde vragen
-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
RetourRetourneren - gekocht in de winkel
Als je je in de winkel gekochte artikel(en) wil retourneren voor een tegoedbon of waar mogelijk om wil ruilen, ga dan binnen 28 dagen na het bestellen naar een winkel.
Als je artikel defect is, betalen wij het volledige bedrag terug.
Stuur een geldig aankoopbewijs mee, zoals een kassabon of bankafschrift.
Helaas kun je geen badkleding, ondergoed, gaatjessieraden, gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen, artikelen die snel bederven of verlopen, tijdschriften, artikelen die om hygiënische redenen zijn verzegeld, computerspellen waarvan de verzegeling is verbroken of artikelen die in de knoop zitten, retourneren.
Let op: Artikelen die in de winkel zijn gekocht, kun je alleen naar de winkels retourneren. Je kunt winkelproducten niet per post retourneren.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Ja Nee
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden