Terug naar Sports Direct België
Logo
Terug naar Sports Direct België

Hoe kunnen we je helpen?

  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
    • Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
    • Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen
  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
      Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
      Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
      Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
      Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
      Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
      Retour
    • Terugbetalingen
      Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
      Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
      Personalisatie
      Hoe voeg ik een gepersonaliseerde vlag/kleur/emoji toe aan mijn laarzen?

      Om aan de slag te gaan met personalisatie, selecteert je je maat en vervolgens de optie 'Personalisatie toevoegen'. Van daaruit wordt een dialoogvenster geopend waarin je je laarzen kunt aanpassen. 

      Om een gepersonaliseerde naam aan je laarzen toe te voegen, typ je de gewenste naam in het tekstvak Letters. Wij accepteren maximaal 5 letters. Alle tekst wordt precies afgedrukt zoals deze is ingevoerd. Zorg ervoor dat de spelling correct is. We kunnen geen artikelen bewerken of corrigeren nadat je je bestelling hebt geplaatst. 

      Om kleur toe te voegen, selecteer je de beschikbare kleur in de vervolgkeuzelijst. Het is slechts mogelijk om één kleur per paar laarzen te bedrukken. 

      Om een vlag of emoji aan je laarzen toe te voegen, selecteer je de optie en kies je vervolgens uit de vervolgkeuzelijst. Bedrukte vlaggen komen niet in aanmerking als een op zichzelf staand artikel. Vlaggen kunnen alleen op een laars zitten als aanvulling op de gepersonaliseerde tekstoptie. We zullen beide schoenen bedrukken met een tekst of vlag op de juiste plaats en eventuele bedrukkingen zullen ervoor zorgen dat de prestaties van de schoenen op geen enkele manier worden belemmerd. 

      Hou er rekening mee dat laarzen met een dergelijke personalisatie een extra verwerkingstijd van 24 uur in beslag nemen zodra je de bevestiging van de verwerkte e-mail van je bestelling hebt ontvangen.  

      Laarzen kun je niet meer retourneren als ze ze hebt gepersonaliseerd.

      S
      Shane is the author of this solution article.

      Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

      Feedback versturen
      Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.

      Vond je dit artikel nuttig? Yes No

      Feedback sturen

      Bedankt voor je feedback.

      Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.

      Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.

      U moet nog contact met ons opnemen
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
      Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
      Aan de slag
    • Technische problemen
      Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
      Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
      Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
      Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Een bestand bijvoegen
Annuleren
Aantal artikelweergaves