Terug naar Sports Direct België
Logo
Terug naar Sports Direct België

Hoe kunnen we je helpen?

  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
    • Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
    • Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen
  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
      Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
      Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
      Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
      Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
      Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
      Retour
    • Terugbetalingen
      Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
      Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
      Personalisatie
      Mijn artikel heeft de verkeerde personalisatie

      Het spijt dat er een probleem is met je artikel. In de meeste gevallen personaliseren wij het product volgens de specificatie waar je om vroeg toen je de bestelling plaatste. 

      Voor online geplaatste bestellingen sturen we ook een e-mail met ontvangstbevestiging, waarin de bestelde artikelen worden bevestigd, samen met de personalisatiegegevens die je hebt verstrekt. We raden je aan om dit eerst goed te controleren als de personalisatie op je product niet correct is. 

      Vanwege de aard van personalisatie is het mogelijk dat er tijdens het productieproces in zeldzame gevallen fouten worden gemaakt. Als dit bij jouw bestelling het geval is, neem dan binnen 30 dagen na levering van het pakket contact op met onze klantenservice. We raden je ook aan een foto van de fout te sturen, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen. 

      Let op: Omdat er voor geen enkele speler vaste rugnummers zijn, kunnen deze op ieder moment worden gewijzigd. Daarom kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor wijzigingen in de rugnummers van spelers op voorbedrukte shirts of op maat gemaakte gepersonaliseerde shirts.

      S
      Shane is the author of this solution article.

      Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

      Feedback versturen
      Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.

      Vond je dit artikel nuttig? Yes No

      Feedback sturen

      Bedankt voor je feedback.

      Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.

      Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.

      U moet nog contact met ons opnemen
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
      Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
      Aan de slag
    • Technische problemen
      Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
      Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
      Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
      Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Een bestand bijvoegen
Annuleren
Aantal artikelweergaves