-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
PersonalisatieMijn artikel heeft de verkeerde personalisatie
Het spijt dat er een probleem is met je artikel. In de meeste gevallen personaliseren wij het product volgens de specificatie waar je om vroeg toen je de bestelling plaatste.
Voor online geplaatste bestellingen sturen we ook een e-mail met ontvangstbevestiging, waarin de bestelde artikelen worden bevestigd, samen met de personalisatiegegevens die je hebt verstrekt. We raden je aan om dit eerst goed te controleren als de personalisatie op je product niet correct is.
Vanwege de aard van personalisatie is het mogelijk dat er tijdens het productieproces in zeldzame gevallen fouten worden gemaakt. Als dit bij jouw bestelling het geval is, neem dan binnen 30 dagen na levering van het pakket contact op met onze klantenservice. We raden je ook aan een foto van de fout te sturen, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen.
Let op: Omdat er voor geen enkele speler vaste rugnummers zijn, kunnen deze op ieder moment worden gewijzigd. Daarom kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor wijzigingen in de rugnummers van spelers op voorbedrukte shirts of op maat gemaakte gepersonaliseerde shirts.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenSorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.Vond je dit artikel nuttig? Yes No
Feedback sturenBedankt voor je feedback.
Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.
Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.
U moet nog contact met ons opnemen
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden