Terug naar Sports Direct België
Logo
Terug naar Sports Direct België

Hoe kunnen we je helpen?

  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
    • Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
    • Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen
  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
      Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
      Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
      Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
      Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
      Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
      Retour
    • Terugbetalingen
      Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
      Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
      Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
      Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
      Aan de slag
    • Technische problemen
      Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
      Algemene Voorwaarden
      Fraudepreventie

      Om ons te helpen fraude te voorkomen, hebben wij mogelijk documentatie nodig om de gegevens van een klant te verifiëren of hebben wij mogelijk een vast telefoonnummer nodig. 

      Kaartfraude is illegaal en de daders zullen worden vervolgd. 

      De volgende documentatie kan nodig zijn om onze due diligence-controles uit te voeren:

      • Persoonlijke identificatie – identiteitsbewijs met foto – (paspoort, rijbewijs of geboorteakte) 
      • Voor- en achterkant van alle kaarten die voor de rekening worden gebruikt (vergeet niet om de middelste 6 cijfers op de rekening te blokkeren, voorkant van de kaart en de 3-cijferige CVS op de achterkant) Het niet naleven van de verificatiecontroles zal ertoe leiden dat de bestelling wordt geannuleerd. 

      We behouden ons het recht voor om bestellingen waarvan we denken dat ze frauduleus zijn te annuleren. 

      We kunnen onze koerier vragen de artikelen naar ons magazijn te retourneren. 

      We kunnen je bestelling annuleren, ook al heb je de e-mail met de bestelbevestiging ontvangen.

      S
      Shane is the author of this solution article.

      Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

      Feedback versturen
      Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.

      Vond je dit artikel nuttig? Yes No

      Feedback sturen

      Bedankt voor je feedback.

      Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.

      Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.

      U moet nog contact met ons opnemen
    • Ander beleid
      Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
      Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Een bestand bijvoegen
Annuleren
Aantal artikelweergaves