-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene VoorwaardenAlgemene VoorwaardenWie we zijn
Als je de Website bezoekt en/of een bestelling plaatst voor artikelen, ga je ermee akkoord gebonden te zijn aan deze algemene voorwaarden.
Lees deze algemene voorwaarden aandachtig door voordat je artikelen via de Website bezoekt en/of bestelt.
Je dient een kopie van deze algemene voorwaarden te bewaren voor toekomstig gebruik. Als je vragen hebt over de Website, neem dan contact op met de Klantenservice.
In deze voorwaarden worden de volgende definities gebruikt:
Klant, Jij Je, de klant die de Website bezoekt en/of gebruikt. Website Verkoper, ons, wij Aankopen betaald met een bankpas/creditcard worden aan jou verkocht door Wareshop2 Limited (geregistreerd adres: Unit A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY Bedrijfsnummer: 09870840 Geregistreerde locatie: Engeland BTW-nummer: GB 231 5087 33).
Bestellingen die zijn betaald met een kredietproduct van Frasers Group Financial Serviced Limited, zoals Studio Pay en Frasers Plus, worden aan jou verkocht door Wareshop3 Limited (geregistreerd adres: Unit A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY Bedrijfsnummer: 12299567 Geregistreerd Locatie: Engeland BTW-nummer: 125688644).website-exploitant Het geregistreerde adres van de website-exploitant SportsDirect.com Retail Ltd. is SportsDirect.com Retail Ltd. Unit A, Brook Park East, Meadow Lane, Shirebrook, NG20 8RY. Bedrijfsnummer 03406347, geregistreerde locatie: Engeland. Klantenservice contact met ons Een bestelling plaatsenTOEVOEGEN AAN WINKELMANDJE: Selecteer het product of de producten die je op de website wil bestellen (inclusief de maat, kleur (indien van toepassing) en de hoeveelheid (de standaard is één (1) en er is een limiet van negenennegentig (99) ) stuks per artikel. Als je meer dan 99 stuks per artikel wil bestellen, neem dan contact op met de klantenservice. Zij helpen je verder met je bestelling). Om te bestellen, klik je op het pictogram 'Mijn winkelmandje' in de rechterbovenhoek. Controleer de inhoud van je winkelmandje en zorg ervoor dat alle specificaties aan je vereisten voldoen. Klik vervolgens op 'Veilig doorgaan' Als je al een account hebt, word je gevraagd om je wachtwoord in te voeren om in te loggen, of je kunt ervoor kiezen om verder te gaan als gast zonder in te loggen. Als je geen account hebt, krijg je de mogelijkheid om je te registreren voor een account of om verder te gaan als gast
LEVERING: Selecteer de gewenste leveringsmethode. Niet alle leveringsopties zijn voor alle producten beschikbaar.
BETALING: Selecteer je gewenste betalingsmethode op onze beveiligde betalingspagina. Je betaling wordt bij je afgeschreven door of namens de Verkoper (afhankelijk van welke betalingsoptie je kiest). Op deze pagina voer je ook eventuele cadeaubonnen/vouchers/promotiecodes invoeren. Na ontvangst van je bestelling wordt er een autorisatie op je account aangemaakt die verwijst naar het merk van de website. Dit wordt op je bankafschrift weergegeven als een reservering van geld, waardoor het geld aan je bestelling wordt toegewezen, maar pas wordt opgenomen nadat je bestelling in behandeling is genomen en is verwerkt. In het geval dat je bestelling niet in behandeling genomen kan worden, wordt er een verzoek naar je bank gestuurd om de machtiging te annuleren. Als de autorisatie na een aantal dagen nog steeds aanwezig is, neem dan contact op met je bank en vraag of zij actie zullen ondernemen op de annulering van de betaling.
BESTELBEVESTIGING: Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een automatische bestelbevestiging naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Een bestelbevestiging betekent niet dat je bestelling is geaccepteerd. Alle bestellingen zijn onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de producten en de formele aanvaarding door de Verkoper (wat vermeld staat in de bestelbevestiging).
BEVESTIGING VAN DE BESTELLING: Wanneer je bestelling klaar is gelegd, verpakt en gereed is voor levering, ontvang je een e-mail waarin wordt bevestigd dat de verkoper je bestelling heeft geaccepteerd. Dit is het moment waarop een contract voor je om de artikelen van de verkoper te kopen, wordt gevormd. Het contract om artikelen aan je te verkopen heeft alleen betrekking op de artikelen die in de bevestigingsmail worden vermeld. Door een bestelling via de Website te plaatsen, garandeert je dat je juridisch in staat bent een bindende overeenkomst aan te gaan.
Beschrijving en prijs van artikelenEen beschrijving van de belangrijkste kenmerken en prijzen van artikelen vind je op de productpagina's van de Website.
Voor klanten gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en de EU: de prijs is inclusief alle extra belastingen.
Voor klanten buiten het Verenigd Koninkrijk en buiten de EU: de prijzen voor artikelen op de website omvatten mogelijk niet alle toepasselijke belastingen.
Bekijk de Douanekosten en invoerrechten voor meer informatie. Prijzen en aanbiedingen kunnen variëren en zijn mogelijk slechts gedurende een beperkte periode beschikbaar. Alle prijzen en aanbiedingen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en kunnen naar eigen goeddunken worden ingetrokken of gewijzigd. De prijzen op de Website kunnen afwijken van de prijzen in onze winkels, catalogi of andere verkooppunten.
De Website bevat veel artikelen en het is mogelijk dat, ondanks onze inspanningen, sommige van de op de Website vermelde artikelen onjuist geprijsd zijn. Als we een fout ontdekken in de prijs van de artikelen die je hebt besteld, zullen wij je zo snel mogelijk informeren. Wij geven je de mogelijkheid om je bestelling tegen de juiste prijs te herbevestigen of te annuleren.
De Verkoper is niet verplicht om verkeerd geprijsde artikelen aan jou tegen de onjuiste prijs te verkopen.
Levering en retournerenDe bezorgkosten komen bovenop de weergegeven prijs en variëren afhankelijk van de bezorgservice die je selecteert, het land van levering en de hoeveelheid/gewicht van de bestelde artikelen.
Als je bestelling zwaarder is, kunnen er extra bezorgkosten in rekening worden gebracht. Als voor een bestelling extra verzendkosten gelden, word je vóór de levering van je bestelling op de hoogte gesteld van de extra kosten. Je hebt de mogelijkheid om de bestelling te annuleren als je geen extra bezorgkosten wil betalen.
Hou er rekening mee dat wij momenteel niet kunnen leveren aan postbussen. Sommige artikelen kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd, klik hier voor meer informatie.
Bezorgopties
Wij streven er altijd naar om alle artikelen die op voorraad zijn zo snel mogelijk te verzenden. De maximale levertijd voor artikelen in het Verenigd Koninkrijk bedraagt 30 dagen, tenzij wij dit specifiek met je hebben afgesproken.
Levering van vooraf bestelde artikelen
Als je artikelen vooraf bestelt met een lanceringsdatum, reserveren wij je artikelen en houden we de hele bestelling vast tot de dag vóór de lanceringsdatum.
Gesplitste levering
We kunnen de levering van je bestelling opsplitsen in verschillende pakketten, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad. Voor deze verzendmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Annuleringsperiode voor online aankopen
Naast je wettelijke rechten (waarbij je 14 dagen vanaf de datum van levering van je bestelling/bestellingen de tijd hebt om ons op de hoogte te stellen van een annulering, gevolgd door 14 dagen vanaf de datum van kennisgeving om de ongewenste bestellingen te retourneren, heb je 28 dagen vanaf de dag nadat je artikelen zijn geleverd (of iemand de artikelen voor je heeft aangenomen) of nadat je je online gekochte artikelen hebt opgehaald in een van onze winkels om van gedachten te veranderen en de artikelen te retourneren terug naar ons.
Indien je bestelling bestaat uit meerdere artikelen of onderdelen die op verschillende dagen worden geleverd, dan eindigt de herroepingstermijn (voor je gehele bestelling) op de dag 28 dagen na de dag waarop de laatste artikelen of onderdelen bij jou zijn afgeleverd (of een persoon die je hebt aangewezen om de bestelling te ontvangen) Als je bestelling artikelen bevat die door een van onze directe leveranciers naar jou zijn verstuurd, kan de annuleringsperiode afwijken.
Raadpleeg hiervoor de dropship-/marketplace-voorwaarden.
Voor alle geldige artikelen die binnen de herroepingstermijn worden geretourneerd, kun je ons laten weten dat je je bestelling annuleert, maar dat is niet nodig.
Als je ervoor kiest dit te doen, neem dan contact met ons op of schrijf ons per post op:
Customer Returns
Unit B
Brook Park East
Shirebrook
UNITED KINGDOM
NG20 8RYGeef ons een duidelijke verklaring dat je wil annuleren en vermeld daarin je naam, adres, details van de bestelling die je wil annuleren en contactgegevens zoals een telefoonnummer of e-mailadres. Je kunt ook gebruik maken van het Retourformulier, maar dat is niet noodzakelijk.
Om het formulier te gebruiken, print je het , vul je het in, scan je het en e-mail je het naar ons of stuur je het naar bovenstaand adres.
Artikelen retourneren
Je moet je artikelen per post retourneren naar het Retouradres, uiterlijk 28 dagen na de dag waarop de artikelen bij je zijn afgeleverd (of iemand de artikelen voor je ontvangt) of je je artikelen ophaalt in een van onze winkelsom van gedachten te veranderen en de artikelen naar ons terug te sturen. Indien je bestelling bestaat uit meerdere artikelen of onderdelen die op verschillende dagen worden geleverd, dan eindigt de herroepingstermijn (voor je gehele bestelling) op de dag 28 dagen na de dag waarop de laatste artikelen of onderdelen bij je zijn afgeleverd (of een persoon die je hebt aangewezen om de bestelling in ontvangst te nemen). Eventuele retourzendingen zijn voor eigen risico. Voor je bescherming raden wij je aan om je artikelen per koerier of per bijgehouden post te retourneren. Je dient de eventuele retourkosten te betalen, behalve wanneer het verkeerde artikel naar jou is verstuurd of wanneer het artikel defect is. Indien een artikel door niet per post geretourneerd kan worden (bijvoorbeeld een hometrainer), rekenen wij ophaalkosten. De artikelen moeten zich in de originele verpakking bevinden als deze deel uitmaakt van de artikelen (bijvoorbeeld artikelen in dozen, kledingstukken en cadeauartikelen). Als aan een artikel een retourbeleid-swingticket is bevestigd, moet dit bij retournering nog steeds bevestigd en onbeschadigd zijn. Je bent wettelijk verplicht om redelijk zorg te dragen voor de artikelen zolang deze in je bezit zijn. Als je deze verplichting niet nakomt, kunnen wij een vordering tot schadevergoeding tegen je instellen. Dit geldt voor alle artikelen die geretourneerd worden.
Terugbetalingen
Wij betalen het volledige aankoopbedrag terug (of namens ons een terugbetaling regelen) voor alle artikelen die je retourneert, maar zullen van iedere terugbetaling een bedrag aftrekken dat gelijk is aan de eventuele waardevermindering van de artikelen als gevolg van het feit dat je met de artikelen omgaat op een manier die verder gaat dan toegestaan is. Het is belangrijk om de kenmerken en het functioneren van de zaken vast te stellen. Als je alle artikelen van je bestelling retourneert, zullen wij ook de kosten van de eerste levering aan je terugbetalen, maar slechts tot het bedrag van de standaard verzendkosten. We betalen geen Next Day-, Express-, Zaterdag- of ander premiumbestanddeel terug van eventuele bezorgkosten. Als je niet alle artikelen van je bestelling retourneert, worden de initiële verzendkosten niet aan je terugbetaald. Je krijgt je geld terug via hetzelfde betaalmiddel dat oorspronkelijk is gebruikt voor de aankoop van het/de geretourneerde artikel(en) (tenzij je uitdrukkelijk anders hebt ingestemd). Als je geen terugbetaling kunt ontvangen via de oorspronkelijke betaalmethode, wordt er een cheque uitgeschreven op het adres dat bij de bestelling vermeld staat. Je krijgt je aankoopbedrag terug, uiterlijk 14 dagen na de dag waarop wij de artikelen die je retourneert ontvangen. Zodra een terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je een bevestigingsmail met details over het bedrag dat is terugbetaald en de artikelen die we hebben teruggekregen.
Artikelen retourneren die verkeerd zijn verzonden
Stuur het artikel terug naar het Retouradres en vermeld duidelijk dat de reden van retour is dat het artikel verkeerd is verstuurd. Defecte artikelen In het onwaarschijnlijke geval dat je een defect product ontvangt, heb je recht op een van de volgende rechtsmiddelen:
Niveau 1: binnen 30 dagen na ontvangst van het defecte artikel kun je kiezen voor:
a. een reparatie; of
b. een volledige terugbetaling.
Het Tier 1-recht om te weigeren voor bederfelijke artikelen waarvan niet wordt verwacht dat ze 30 dagen meegaan, duurt slechts zo lang als redelijkerwijs mag worden verwacht dat dergelijke bederfelijke artikelen meegaan.
Niveau 2: als er meer dan 30 dagen zijn verstreken nadat je de artikelen hebt ontvangen, kun je aanspraak maken op reparatie van het defecte artikel (maar geen terugbetaling).
Niveau 3: als de reparatie niet mogelijk is, of als deze niet succesvol is of niet binnen een redelijke termijn aan jou geleverd kan worden, dan kun je ervoor kiezen om:
a. het defecte artikel te behouden en een prijsvermindering te claimen (het bedrag van de prijsvermindering is door ons bepaald, afhankelijk van wat redelijk is in de gegeven omstandigheden); of
b. retourneer het defecte artikel en eis een terugbetaling (maar hou er rekening mee dat als je de artikelen langer dan 6 maanden in bezit hebt gehad, deze terugbetaling kan worden verminderd om rekening te houden met het gebruik van de artikelen).
Als je denkt dat je een defect artikel hebt ontvangen, stuur dan de artikelen naar ons terug, inclusief de gegevens waar mogelijk met vermelding van:
- Je bestelnummer
- Productcode/productnaam
- Details van de fout
- Of je liever een terugbetaling of reparatie of vervanging wenst.
Wij zullen het probleem onderzoeken geretourneerde artikelen en je binnen een redelijke termijn per e-mail op de hoogte stellen van je terugbetaling of reparatie.
Wij zullen iedere aan jou verschuldigde terugbetaling zo snel mogelijk verwerken en in ieder geval binnen veertien (14) dagen na de dag waarop wij per e-mail bevestigen dat je recht hebt op terugbetaling voor defecte artikelen. De terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel dat je oorspronkelijk hebt gebruikt om de betaling te verrichten (tenzij je uitdrukkelijk anders hebt ingestemd). Als wordt bevestigd dat een artikel defect is, dragen wij de redelijke verzendkosten voor het retourneren van de artikelen, tot maximaal de kosten van de standaard bezorgkosten. We doen geen terugbetalingen voor Next Day-, Express- of ander premium-onderdeel van de levering.
Als je vragen hebt over het retourneren van artikelen, neem dan contact op met de klantenservice.
Retourneren en ruilen voor aankopen in de winkel
Voor defecte of defecte artikelen die in de winkel zijn gekocht, volg je de bovenstaande richtlijnen of retourneer je de artikel(en) persoonlijk naar een van onze winkels. Als je van gedachten verandert en het artikel is niet defect, stuur dan je ongewenste artikel(en) binnen 28 dagen na het plaatsen van de bestelling terug naar een van onze winkels, samen met het aankoopbewijs. Je krijgt dan een tegoedbon of omruiling aangeboden. Na deze periode kunnen wij geen retourzendingen meer accepteren. Dezelfde vereisten met betrekking tot het verpakken en verzorgen van artikelen zijn van toepassing als hierboven vermeld in het onderdeel voor online retourneren.
AlgemeenBeperking van aansprakelijkheid
De Verkoper is jegens jou alleen aansprakelijk voor de aankoopprijs van de artikelen en eventuele bewezen verliezen die je lijdt als gevolg van het niet naleven door de Verkoper (ongeacht of dit voortvloeit uit een contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van wettelijke plicht of anderszins) die een voorzienbaar gevolg zijn van een dergelijke tekortkoming.
De Verkoper is niet aansprakelijk voor de volgende soorten schade:
i. verlies van inkomen of omzet; of
ii. verspilling van management- of kantoortijd.
Niets in deze algemene voorwaarden is bedoeld om de aansprakelijkheid van de Verkoper uit te sluiten of te beperken voor:
i. overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door nalatigheid van de Verkoper;
ii. fraude of frauduleuze verkeerde voorstelling van zaken;
iii. iedere inbreuk op de verplichtingen die voortvloeien uit artikel 12 van de Sale of Goods Act 1979;
iv. producten met gebreken onder de Consumer Protection Act 1987; ofv. enige andere kwestie waarvoor het voor de Verkoper illegaal zou zijn om zijn aansprakelijkheid uit te sluiten of te proberen uit te sluiten.
Hoewel de Verkoper industriestandaard beschermingsmaatregelen tegen computervirussen toepast, kan hij niet garanderen dat deze website vrij is van computervirussen of enig ander kwaadaardig of belemmerend computerprogramma.
Gebeurtenissen buiten onze controle
De Verkoper is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor het niet nakomen of vertraging in de nakoming van zijn verplichtingen jegens jou die worden veroorzaakt door gebeurtenissen buiten de redelijke controle van de Verkoper (een "Geval van Overmacht"). Een geval van overmacht omvat elke handeling, gebeurtenis, niet-gebeurtenis, nalatigheid of ongeval buiten de redelijke controle van de Verkoper en omvat (zonder beperking) het volgende:
i. Stakingen, uitsluitingen of andere industriële acties;
ii. Burgerlijke onlusten, oproer, invasie, terroristische aanval of dreiging van een terroristische aanval, oorlog (al dan niet verklaard) of dreiging van of voorbereiding op oorlog;
iii. Brand, explosie, storm, overstroming, aardbeving, verzakking, epidemie, pandemie of andere natuurramp;
iv. Onmogelijkheid van het gebruik van spoorwegen, scheepvaart, vliegtuigen, motorvervoer of andere vormen van openbaar of particulier vervoer;
v. Onmogelijkheid van het gebruik van openbare of particuliere telecommunicatienetwerken; of
vi. De wetten, decreten, wetgeving, voorschriften of beperkingen van welke overheid dan ook.
In het geval van een geval van overmacht worden de prestaties van de verkoper geacht te zijn opgeschort voor de periode dat het geval van overmacht voortduurt, en krijgt de verkoper een verlenging van de prestatietermijn voor de duur van die periode. De Verkoper zal al het redelijke doen om: een einde te maken aan de Overmachtsgebeurtenis; een oplossing vinden waarmee zijn verplichtingen jegens jou redelijkerwijs kunnen worden nagekomen ondanks de overmachtssituatie; of een terugbetaling verlenen voor producten/diensten die niet kunnen worden geleverd vanwege een geval van overmacht.
Als reactie op overheidsrichtlijnen en lokale lockdown-regels behoudt de Verkoper zich het recht voor om zijn retour- en omruilbeleid in de winkel te wijzigen wanneer de toegang van de Klant tot kleedkamers verboden of anderszins beperkt is. Kijk voor meer informatie in de winkel.
Schriftelijke communicatie
De toepasselijke wetgeving vereist dat een deel van de informatie of communicatie die de Verkoper naar jou stuurt, schriftelijk moet zijn. Door de Website te bezoeken, aanvaardt je dat de communicatie met de Verkoper voornamelijk elektronisch zal verlopen via e-mail of mededelingen op de Website. Voor contractuele doeleinden ga je door toegang tot de Website akkoord met dit elektronische communicatiemiddel en erken je dat alle contracten, kennisgevingen, informatie en andere communicatie die de Verkoper jou elektronisch verstrekt, voldoen aan de wettelijke vereiste dat dergelijke communicatie schriftelijk moet plaatsvinden.
Intellectuele eigendomsrechten
Tenzij anders aangegeven, zijn de intellectuele eigendomsrechten op de inhoud van alle pagina's op deze website eigendom van of in licentie gegeven aan de Verkoper (of een lid van zijn bedrijvengroep), of worden ze gebruikt met toestemming van de eigenaar. De inhoud van deze website mag in geen enkele vorm worden gekopieerd, gereproduceerd, gewijzigd, gedownload of gebruikt zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming.
Veiligheidswaarschuwing
Fysieke activiteiten kunnen gevaarlijk zijn. De selectie en het gebruik van geschikte apparatuur vereist vaardigheid en je moet ervoor zorgen dat je over de juiste uitrusting en training beschikt. In het belang van je veiligheid en de veiligheid van anderen dien je er ook voor te zorgen dat je goed bent opgeleid in de technieken die je moet gebruiken bij het uitoefenen van de door jou gekozen activiteit. De verkoper raadt je aan advies in te winnen en in te winnen bij een voldoende gekwalificeerd persoon voordat je je apparatuur aanschaft. Eenmaal aangeschaft mag het apparaat alleen worden gebruikt in overeenstemming met de instructies van de fabrikant en moet het eveneens vóór gebruik worden geïnspecteerd en op de juiste manier worden onderhouden.
De richtlijn betreffende afval en elektrische en elektronische apparatuur (AEEA) is Brits recht. De wetgeving heeft tot doel producenten te laten betalen voor de inzameling, verwerking en terugwinning van afgedankte elektrische apparatuur. De regelgeving houdt ook in dat leveranciers van apparatuur, zoals winkels in winkelstraten en internetretailers, consumenten de mogelijkheid moeten bieden hun afgedankte apparatuur gratis in te leveren. De hoeveelheid AEEA die we weggooien neemt elk jaar met ongeveer 5% toe, waardoor dit de snelst groeiende afvalstroom in Groot-Brittannië is. Een groot deel van de Britse AEEA belandt op stortplaatsen, waar het lood en andere gifstoffen die het bevat bodem- en waterverontreiniging kunnen veroorzaken. Dit kan schadelijke gevolgen hebben voor de natuurlijke habitat, de natuur en ook voor de menselijke gezondheid. Veel elektrische apparaten die we weggooien, kunnen worden gerepareerd of gerecycled. Het recyclen van artikelen helpt onze natuurlijke eindige hulpbronnen te sparen en vermindert ook de milieu- en gezondheidsrisico's die gepaard gaan met het dumpen van elektrische artikelen. Distributeurs van elektrische elektronische apparatuur (EEA) kunnen een rol spelen bij het terugdringen van de hoeveelheid AEEA die op stortplaatsen belandt. Op grond van deze regelgeving zijn wij verplicht om onze klanten gratis terugname van hun AEEA aan te bieden op een like-for-like basis wanneer je bij ons een nieuw elektrisch of elektronisch product koopt. Als een klant bijvoorbeeld een nieuwe stopwatch/stappenteller bij ons koopt, accepteren wij de stopwatch/stappenteller en voorkomen we dat deze op een stortplaats belandt door deze veilig af te voeren. Klanten moeten hun AEEA-artikel binnen 28 dagen na aankoop van hun nieuwe artikel aan ons retourneren.
Volgens de AEEA-regelgeving moeten alle nieuwe elektrische artikelen nu worden gemarkeerd met het hieronder weergegeven symbool van een doorgekruiste afvalbak:
Artikelen zijn gemarkeerd met dit symbool om aan te geven dat ze na 13 augustus 2005 zijn geproduceerd en afzonderlijk van de normale weggegooid moeten worden. huishoudelijk afval, zodat het gerecycled kan worden.
Ons recht om deze algemene voorwaarden te wijzigen.
De verkoper behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden van tijd tot tijd te herzien en aan te passen. Je bent onderworpen aan de algemene voorwaarden die van kracht zijn op het moment dat je artikelen bestelt bij de Verkoper, tenzij: een wijziging in deze algemene voorwaarden vereist is door de wet of overheidsinstantie, in welk geval de wijzigingen van toepassing kunnen zijn op eerder door jou geplaatste bestellingen; of de Verkoper brengt jou op de hoogte van eventuele wijzigingen in deze algemene voorwaarden voordat hij je bestelling accepteert, in welk geval de Verkoper het recht heeft om aan te nemen dat je de wijziging van de algemene voorwaarden hebt geaccepteerd, tenzij je de Verkoper binnen zeven weken het tegendeel meedeelt. (7) werkdagen na ontvangst van je bestelling.
Toepasselijk recht en jurisdictie
Op deze algemene voorwaarden is het Engelse recht van toepassing. De rechtbanken van Engeland en Wales hebben exclusieve jurisdictie over alle claims of geschillen (contractueel of niet-contractueel) die voortvloeien uit, voortvloeien uit of verband houden met deze algemene voorwaarden. Niets in deze algemene voorwaarden is bedoeld om je wettelijke rechten aan te tasten.
KlachtenWij nemen de feedback van klanten zeer serieus en streven ernaar om klachten zo snel en effectief mogelijk af te handelen.
Als je een probleem wil melden of een klacht wil indienen met betrekking tot bestellingen die je via de Website geplaatst hebt, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice. Om ons te helpen bij het afhandelen van je klacht, verzoeken wij je alle aspecten van de klacht te beschrijven, inclusief je bestelnummer en de contactgegevens.CadeaubonnenCadeaubonnen kun je gebruiken voor het afrekenen van bestellingen die je op de Website hebt geplaatst en die worden geleverd in het Verenigd Koninkrijk en Ierland, en voor artikelen die in een van onze winkels in het Verenigd Koninkrijk zijn aangeschaft. Cadeaubonnen kunnen tegen betaling van het verschil worden ingewisseld voor artikelen met een hogere prijs dan de waarde die op de cadeaubon is opgeslagen. Als je niet het gehele saldo op de cadeaubon besteedt, blijft het resterende saldo op de cadeaubon staan. Er wordt geen contant wisselgeld gegeven. Cadeaubonnen kunnen niet worden terugbetaald, ingewisseld voor contant geld, gebruikt als betaling met kortingsbonnen of als storting worden opgenomen. Behandel cadeaubonnen als contant geld. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor verloren, gestolen of beschadigde cadeaubonnen. Cadeaubonnen zijn 24 maanden vanaf de datum van aankoop geldig. Het eventuele saldo dat na het verstrijken van de geldigheidsperiode overblijft, wordt geannuleerd.
Als je bestelling gedeeltelijk met een cadeaubon is betaald en er een deel terugbetaald dient te worden, wordt je cadeaubon eerst terugbetaald tot de oorspronkelijke waarde van de cadeaubon, en wordt het eventuele openstaande saldo daarna terugbetaald via de andere betaalmethode die je gebruikte bij het bestellen. Als je niet langer beschikt over de cadeaubon waarmee je het/de geretourneerde artikel(en) hebt gekocht, zullen wij je een nieuwe cadeaubon verstrekken ter waarde van de aan jou verschuldigde waarde, tot maximaal het bedrag van de oorspronkelijke waarde van de cadeaubon.
Cadeaubonnen kun je niet gebruiken om meer cadeaubonnen te kopen.
FraudepreventieOm ons te helpen fraude te voorkomen, hebben wij mogelijk documentatie nodig om de gegevens van een klant te verifiëren of hebben wij mogelijk een vast telefoonnummer nodig.
Kaartfraude is illegaal en de daders zullen worden vervolgd.
De volgende documentatie kan nodig zijn om onze due diligence-controles uit te voeren:
- Persoonlijke identificatie – identiteitsbewijs met foto – (paspoort, rijbewijs of geboorteakte)
- Voor- en achterkant van alle kaarten die voor de rekening worden gebruikt (vergeet niet om de middelste 6 cijfers op de rekening te blokkeren, voorkant van de kaart en de 3-cijferige CVS op de achterkant) Het niet naleven van de verificatiecontroles zal ertoe leiden dat de bestelling wordt geannuleerd.
We behouden ons het recht voor om bestellingen waarvan we denken dat ze frauduleus zijn te annuleren.
We kunnen onze koerier vragen de artikelen naar ons magazijn te retourneren.
We kunnen je bestelling annuleren, ook al heb je de e-mail met de bestelbevestiging ontvangen.
Producten komen niet in aanmerking voor retourTenzij ze defect, defect of beschadigd zijn, mag je de volgende artikelen niet annuleren of retourneren: Aanbetalingen; Tijdschriften; Gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen (inclusief maar niet beperkt tot: op maat gemaakte/bestelbare artikelen, bijvoorbeeld meubels); Alle artikelen die snel bederven of verlopen (inclusief maar niet beperkt tot: bederfelijke artikelen, bijvoorbeeld voedingsmiddelen); Alle artikelen die zijn verzegeld om gezondheids- of hygiënische redenen als je deze hebt geopend (inclusief maar niet beperkt tot: cosmetica, dekbedden, gezichtsmaskers, hoeden, kousen, lingerie, matrasbeschermers, matrassen, herenondergoed, parfums, producten voor persoonlijke verzorging, oorbellen met gaatjes, kussens en badkleding); Alle computerspellen waarbij de verzegeling van de verpakking is verbroken; en Alle artikelen die na levering in de knoop zitten. Terugbetalingen worden alleen aangeboden in overeenstemming met je wettelijke rechten (die onaangetast blijven).
Aanbiedingen, promoties en wedstrijdenWe hebben af en toe aanbiedingen, promoties of wedstrijden op onze website en in onze winkels. Dit kunnen aanbiedingen zijn voor 'ex display'-artikelen waarvan de prijs is verlaagd om te wissen. Het kan zijn dat ze een showmodel in een van onze winkels zijn geweest en als zodanig tekenen van verkleuring, lichte vlekken en tekenen van eerdere montage kunnen vertonen. Foutjes zijn NIET van ernstige of structurele aard en zijn meestal kleine beschadigingen. Bij sommige aanbiedingen geldt een maximum aantal per klant. Indien dit van toepassing is, staat dit vermeld bij het individuele aanbod.
Er kunnen specifieke voorwaarden van toepassing zijn op een aanbieding, promotie of wedstrijd waarnaar wordt verwezen in iedere marketingcampagne van de aanbieding, promotie of wedstrijd en die beschikbaar zijn om te bekijken in onze huidige promoties.
Aanbiedingen voor gratis levering, indien beschikbaar, zijn alleen van toepassing op bestellingen voor bezorging op het Britse vasteland (met uitzondering van de Shetlandeilanden, Buiten-Hebriden, Guernsey, Jersey, Isle of Wight, Isle of Man, Isle of Scilly en Noord-Ierland). Aanbiedingen voor gratis levering worden verzonden met behulp van de standaardbezorgservice, zie "Britse bezorgoptie: standaardlevering". Aanbiedingen voor gratis levering kun je doorgaans niet gebruiken in combinatie met andere aanbiedingen, promoties of kortingscodes.
Productvoorwaarden van het PartnerprogrammaWanneer je op de website een product selecteert dat rechtstreeks door een partnermerk aan jou wordt geleverd, word je hiervan vóór je bestelling op de hoogte gesteld.
ConformiteitsverklaringHier vind je downloadlinks voor onze product-DOC's.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Ja Nee
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden