-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
RetourIk heb problemen met het gebruik van het retourportaal
Ik heb moeite om in te loggen
Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt met onze retourportal. Hieronder vindt u een aantal suggesties die zouden moeten helpen:
- Voer je het juiste bestelnummer in - Je kunt je bestelnummer vinden in de e-mails die we je sturen. Het kan er als volgt uitzien: EXAMP0000000123456. Je vindt je bestelnummer wanneer je inlogt op Mijn account of op je e-mails met betrekking tot deze bestelling.
- Geeft u het juiste e-mailadres of de laatste 4 cijfers van het telefoonnummer op dat u hebt gebruikt om deze bestelling te plaatsen?
- Controleer of er geen spaties staan voor of na het bestelnummer, e-mailadres of de laatste 4 cijfers van het telefoonnummer.
- Valt je bestelling nog binnen de retourtermijn van 28 dagen? Deze gaat in op het moment dat je de bestelling hebt ontvangen
Ik kan mijn retourlabel niet downloaden
- Als je een mobiele telefoon gebruikt, controleer dan of je telefoon de nieuwste updates heeft ontvangen
- Als je problemen hebt met het openen van het bestand, moet je misschien pop-ups inschakelen in je browser. Als je het label nog steeds niet kunt downloaden, is er ook een kopie naar je inbox gestuurd.
- Als je de e-mail met het 'Bestellabel' niet hebt ontvangen, controleer dan je map met ongewenste e-mail. Het retouretiket of de QR-code wordt verzonden door @returns.international.
Als je al het bovenstaande hebt geprobeerd en nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we dit voor je kunnen oplossen. Als je contact met ons opneemt, kan het helpen om schermafbeeldingen te geven van het probleem waar je meer hulp bij nodig hebt, zodat we je beter kunnen helpen.
MWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenSorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.Vond je dit artikel nuttig? Yes No
Feedback sturenBedankt voor je feedback.
Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.
Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.
U moet nog contact met ons opnemen
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden