Terug naar Sports Direct België
Logo
Terug naar Sports Direct België

Hoe kunnen we je helpen?

  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
    • Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
    • Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen
  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
      Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
      Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
      Voltooide bestellingen
      Ik probeer mijn bestelling te retourneren, maar er staat dat mijn bestelling niet is gevonden

      We zijn ons ervan bewust dat sommige klanten betalingsproblemen ondervinden wanneer ze een retourzending proberen te regelen.

      Dit is een bekend probleem. Onze technische teams werken eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. Als je dit probleem ondervindt, raden we je aan het na een dag opnieuw te proberen.

      Als je echter niet veel tijd meer hebt om je retourzending te regelen, kun je je eigen retourzending regelen via de postservice van je voorkeur. Om dit te doen-

      1. Pak je pakket goed in, zorg ervoor dat het artikel geschikt is voor verzending en dat de originele verpakking en labels intact zijn.
      2. Voeg bij het pakket een brief zodat het retourneringsteam jou en je bestelling kan identificeren. Vermeld op de brief je bestelnummer, postcode en de reden van retourzending.
      3. Kies de pakketdienst van je voorkeur en zorg ervoor dat het pakket naar het volgende adres wordt gestuurd-

      Frasers Group

      Customer Returns

      Unit D,

      Brook Park East,

      Shirebrook

      NG20 8RY

      Voor je gemoedsrust raden we je ook aan om een tracked postservice te gebruiken en je bewijs van retourzending te bewaren voor het geval je het later nodig hebt.

      BELANGRIJK: Retourzendingen worden geïnspecteerd als ze worden teruggestuurd. Controleer ons retourbeleid online als je twijfelt.

      M
      Maria is the author of this solution article.

      Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

      Feedback versturen
      Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.

      Vond je dit artikel nuttig? Yes No

      Feedback sturen

      Bedankt voor je feedback.

      Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.

      Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.

      U moet nog contact met ons opnemen
    • Bestellingen plaatsen
      Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
      Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
      Retour
    • Terugbetalingen
      Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
      Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
      Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
      Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
      Aan de slag
    • Technische problemen
      Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
      Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
      Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
      Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Een bestand bijvoegen
Annuleren
Aantal artikelweergaves